PLATAN
Producent Systemów
Telekomunikacyjnych
Oferta

Proxima plus

IP PBX Server Proxima plus to platforma VoIP dla call centers, hoteli, szpitali, zakładów przemysłowych i firm usługowych. Stworzona z myślą o średnich i dużych przedsiębiorstwach i instytucjach, które obsługują intensywny ruch telefoniczny przychodzący lub wychodzący lub którym zależy na zapewnieniu łączności dla nawet dwóch tysięcy osób, pracujących w jednej lub wielu lokalizacjach. Z kolei sieciowanie z nawet kilkunastoma innymi serwerami Platan pozwoli Proximie plus stać się elementem rozbudowanej sieci wielooddziałowej firmy.

Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem oczekujących połączeń, pocztą głosową, rozwiniętymi scenariuszami menu głosowego i praktycznie nieograniczoną liczbą jednoczesnych połączeń profesjonalnie obsłużą nawet intensywny ruch telefoniczny. Możliwość korzystania z wideotelefonów IP i wideobramofonów IP ułatwi i uprzyjemni codzienną pracę.

Proxima plus jest atrakcyjną alternatywą dla zewnętrznych systemów nagrywania rozmów – nagrywa do kilkudziesięciu jednoczesnych rozmów. Może w pełni wykorzystać technologię VoIP jako zaawansowana centrala pure IP, pełnić funkcję wielokanałowej bramki GSM lub bramki VoIP-GSM.

Proxima plus to jeszcze więcej możliwości w niewielkiej, kompaktowej i uniwersalnej obudowie.

IP PBX Server Proxima plus jako element systemu teleinformatycznego
IP PBX Server Proxima plus jako element systemu teleinformatycznego

Ważniejsze cechy

  • Praktycznie nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń dzięki bezblokadowemu polu komutacyjnemu IP.
  • Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami, Grupy Wspólnego Wywołania z abonentami dynamicznymi.
  • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
  • Sieciowanie serwerów Proxima, Proxima plus i Libra.
  • Multi Phone – możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych, zdefiniowanych jako port zewnętrzny) pod jednym numerem wewnętrznym.
  • Funkcja podsłuch (NOWOŚĆ!)
  • Smart Callback - inteligentne oddzwanianie.
  • Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówiwideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP, bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
  • Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
  • Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
  • Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji.
  • Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
  • Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • Poczta Plus8 grupowych skrzynek poczty głosowej pozwalających na pozostawianie wiadomości głosowych również dla grup użytkowników.
  • PZK® Program Zarządzania Kosztami.
  • Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl.
  • Obsługa wielu kart SIM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.
  • SMS-y serwisowe oraz powiadamiające o nieodebranych połączeniach.
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi – automatyczne lub z dowolnego telefonu.
  • Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich, z oprogramowaniem hotelowym.
  • Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone - z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI.
  • Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie.
  • Gwarancja 24 miesiące (zarejestruj serwer Proxima plus i przedłuż gwarancję do 30 miesięcy!)

Call center w serwerze Proxima plus

  • Schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
  • Możliwość pozostawienia wiadomości głosowych również dla grupy użytkowników, np. pracowników biura handlowego, w ramach Poczty Plus, odsłuchiwanych przez Nadzorcę – NOWOŚĆ!
  • Kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania.

Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima plus
Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima plus

  • Profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie.
  • Nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową.
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD,
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty, gdy niedostępny,
    • czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób,
    • statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie,
    • Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania;
    • układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat(y) ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji;
    • odrzucanie połączeń złośliwych/niechcianych.

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR) w IP PBX Serverze Proxima

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)
w IP PBX Serverze Proxima plus

  • Wbudowane nagrywanie nawet 30 jednoczesnych rozmów wraz z aplikacją Agent 003.
  • Możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi.
  • Precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani - NOWOŚĆ!
  • Opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora) - NOWOŚĆ!

Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003

Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003

  • Współpraca z oprogramowaniem Platan Call Monitor (NOWOŚĆ!) – wspierającym odbieranie połączeń przez grupy.
  • Globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów.
  • 128 indywidualnych książek telefonicznych.
  • Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych.
  • Współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center.
  • Współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich.

PZK® Program Zarządzania Kosztami

  • Aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
  • Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
  • Kwotowe limitowanie połączeń.

Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

  • Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
  • Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
  • System 2000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
  • Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
  • System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Do 2000 abonentów wirtualnych.
  • Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR.

VEK® Voipowy Eliminator Kosztów:

  • Dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart.
  • Obsługa wielokanałowych łączy VoIP (Platan SIP trunk).
  • Obsługa faksów w T.38 (standard zapewniający dobrą jakość transmisji faksów w sieciach IP).
  • Łatwa rozbudowa do nawet 2000 telefonów IP.
  • Unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.

Call Through w serwerze Proxima - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Call Through w serwerze Proxima plus - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

Przykład realnych oszczędności, jakie można osiągnąć dzięki systemom Platan i usłudze Platan SIP trunk - na stronie Oszczędzaj z VoIP.

Miej wszystko pod kontrolą

  • Strefa Użytkownika - Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
    • historia połączeń,
    • stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
    • ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty, gdy niedostępny/wylogowany),
    • status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, liczba nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
    • informacje o limitach kwotowych na połączenia wychodzące,
    • podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych i IP,
    • podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu.

Okno Strefy Użytkownika w IP PBX Serverze Proxima
Okno Strefy Użytkownika w IP PBX Serverze Proxima plus

Bezpieczeństwo i zdalna opieka instalatora

  • Proxima Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp do serwerów Proxima poprzez platformę mojacentrala.pl.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java.
  • Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
  • Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
  • Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
  • Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy V.32 oraz program offline ProximaPC.
  • Uniwersalna, kompaktowa obudowa - zabudowa w szafie RACK 19" (wysokość 1U) lub możliwość powieszenia tej samej obudowy na ścianie.

 Proxima Web i moduł Grosik

Proxima Web i moduł Grosik

Integracja z sieciami IP

  • Zintegrowany VoIP:
    • możliwość zastosowania do 4 kart VoIP64
    • obsługa do 256 kanałów VoIP i do 2000 telefonów IP,
    • protokół VoIP: SIP 2.0,
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
    • kodeki wideo: H.263+, H.264,
    • praktycznie nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń (bezblokadowe pole komutacyjne IP),
    • wyższa jakość połączeń faksowych dzięki obsłudze faksów w rekomendowanym dla sieci IP standardzie T.38.
  • Sieciowanie przy wykorzystaniu sieci IP i kart VoIP:
    • sieciowanie do 16 serwerów Libra, Proxima i Proxima plus (NOWOŚĆ!),
    • obsługa do 16 tysięcy użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym (NOWOŚĆ!),
    • obsługa do 63 kanałów VoIP (NOWOŚĆ!),
    • prostota wybierania numerów w ramach systemu,
    • wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.,
    • ułatwiona, intuicyjna konfiguracja z podręczną pomocą (NOWOŚĆ!),

Sieciowanie serwerów Proxima i Libra z wykorzystaniem VoIP
Sieciowanie serwerów Proxima i Libra z wykorzystaniem VoIP

Integracja z innymi urządzeniami i aplikacjami

  • Współpraca z różnymi typami telefonów, w tym aparatami systemu IP DECT i smartfonami (dzięki funkcji Multi Phone i portowi zewnętrznemu), a także bramofonami.
  • Platan Fax Server - zastępujący tradycyjne urządzenia faksujące, pozwalający na wysyłkę i odbiór faksów poprzez strony www oraz e-mail.
  • Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówiwideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP i bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
  • Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
  • Współpraca z oprogramowaniem Platan Call Monitor (NOWOŚĆ!) – wspierającym odbieranie połączeń przez grupy. Informacja o połączeniach nieodebranych i już obsłużonych, podgląd kolejek, statystyki pracy grupy osób. Idealne rozwiązanie dla grup rozproszonych, pracujących zdalnie.
  • Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI ułatwiającym obsługę ruchu telefonicznego (informacja na ekranie monitora o połączeniach, dostęp do baz kontaktów itp.).
  • Wtyczka Platan Click2Call pozwalająca na wybieranie przez centralę numerów ze stron internetowych.
  • Współpraca z aplikacjami Agent003 oraz Archiwizator do nagrywania oraz archiwizacji nagranych rozmów.
  • Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z innymi systemami CTI, systemami CRM, oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, TaxiPro, Tiskel).
  • Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
  • Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM).
  • Współpraca z różnymi typami telefonów, w tym aparatami systemu IP DECT, smartfonami (dzięki funkcji Multi Phone i portowi zewnętrznemu) oraz bramofonami.
  • Możliwość stosowania zewnętrznych rejestratorów rozmów.
  • Wysyłanie na telefony sygnałów alarmowych z czujników np. zadymienia.
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi, czasowe albo za pomocą telefonu, np. oświetleniem, bramami wjazdowymi.

Zobacz więcej na:

Konfiguracja

IP PBX Server Proxima plus to kompaktowe urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwają podłączenie:

  • do 14 linii miejskich analogowych
  • do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 2 łączy ISDN PRA (30B+D)
  • do 28 linii wewnętrznych analogowych
  • do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 4 kart VoIP 64 - obsługa do 256 kanałów VoIP (dla kodeka G.711), do 2000 portów VoIP
  • do 14 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
  • do 30 kanałów nagrywania.

Testuj online IP PBX Server Proxima na stronie proxima.platan.pl. Na stronie wejściowej do Strefy Użytkownika kliknij w Przejdź do administracji, pobierz aplikację ProximaWeb i wpisz hasło: 44444444. Można zobaczyć interfejs serwera i większość funkcji oraz popróbować różnych ustawień w trzech wersjach językowych.

Aby zobaczyć ustawienia dostępne dla danego użytkownika w Strefie Użytkownika, należy wpisać np. numer użytkownika 200 i hasło, które można podejrzeć w zakładce Abonenci -> Blokady aparatu -> Kod blokady (domyślne: 123456).

Wymiary IP PBX Servera Proxima plus

Wymiary obudowy uniwersalnej do powieszenia na ścianie lub szafy RACK 19":

wysokość szerokość głębokość masa
44 mm
(1U)
483 mm
(19")
287 mm ok 5 kg

Galeria produktu

IP PBX Server Proxima plus
IP PBX Server Proxima plus - obudowa rack (1U)
IP PBX Server Proxima plus - montaż w szafie teleinformatycznej

Zobacz na filmie

Przedłuż gwarancję

Wideoinstrukcje

Więcej filmów na kanale PlatanPL na Youtube - zasubskrybuj, aby nie ominęła Cię żadna nowość!

Pliki - program, katalog, instrukcja, deklaracja CE

  • Systemy telekomunikacyjne nie tylko dla biznesu - katalog 2020 [otwórz]
  • Oprogramowanie LibraPC do zarządzania serwerem offline ver 2.22.6 [otwórz]
  • Instrukcja obsługi Proxima/Proxima Plus [otwórz]
  • Deklaracja zgodności [otwórz]

Porównaj centrale

Platan Sp. z o.o. sp. k.
ul. Platanowa 2
81-855 Sopot
© 2010-2023

Wersja na komputery