Proxima plus

IP PBX Server Proxima plus to platforma VoIP dla call centers, hoteli, szpitali, zakładów przemysłowych i firm usługowych. Stworzona z myślą o średnich i dużych przedsiębiorstwach i instytucjach, które obsługują intensywny ruch telefoniczny przychodzący lub wychodzący lub którym zależy na zapewnieniu łączności dla nawet dwóch tysięcy osób, pracujących w jednej lub wielu lokalizacjach. Z kolei sieciowanie z nawet kilkunastoma innymi serwerami Platan pozwoli Proximie plus stać się elementem rozbudowanej sieci wielooddziałowej firmy.
Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem oczekujących połączeń, pocztą głosową, rozwiniętymi scenariuszami menu głosowego i praktycznie nieograniczoną liczbą jednoczesnych połączeń profesjonalnie obsłużą nawet intensywny ruch telefoniczny. Możliwość korzystania z wideotelefonów IP i wideobramofonów IP ułatwi i uprzyjemni codzienną pracę.
Proxima plus jest atrakcyjną alternatywą dla zewnętrznych systemów nagrywania rozmów – nagrywa do kilkudziesięciu jednoczesnych rozmów. Może w pełni wykorzystać technologię VoIP jako zaawansowana centrala pure IP, pełnić funkcję wielokanałowej bramki GSM lub bramki VoIP-GSM.
Proxima plus to jeszcze więcej możliwości w niewielkiej, kompaktowej i uniwersalnej obudowie.
- Schemat
- Ważniejsze cechy
- Call center
- Oszczędność
- Kontrola
- Integracja
- Konfiguracja
- Testuj online
- Wymiary
- Galeria
- Pliki
- Powiązane
Ważniejsze cechy
- Praktycznie nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń dzięki bezblokadowemu polu komutacyjnemu IP.
- Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami, Grupy Wspólnego Wywołania z abonentami dynamicznymi.
- Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
- Sieciowanie serwerów Proxima, Proxima plus i Libra.
- Multi Phone – możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych, zdefiniowanych jako port zewnętrzny) pod jednym numerem wewnętrznym.
- Funkcja podsłuch (NOWOŚĆ!)
- Smart Callback - inteligentne oddzwanianie.
- Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi – wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP, bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
- Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
- Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
- Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji.
- Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
- Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
- Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
- Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
- Poczta Plus – 8 grupowych skrzynek poczty głosowej pozwalających na pozostawianie wiadomości głosowych również dla grup użytkowników.
- PZK® Program Zarządzania Kosztami.
- Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową.
- Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl.
- Obsługa wielu kart SIM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.
- SMS-y serwisowe oraz powiadamiające o nieodebranych połączeniach.
- Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi – automatyczne lub z dowolnego telefonu.
- Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich, z oprogramowaniem hotelowym.
- Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone - z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI.
- Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie.
- Gwarancja 24 miesiące (zarejestruj serwer Proxima plus i przedłuż gwarancję do 30 miesięcy!)
Call center w serwerze Proxima plus
- Schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
- Możliwość pozostawienia wiadomości głosowych również dla grupy użytkowników, np. pracowników biura handlowego, w ramach Poczty Plus, odsłuchiwanych przez Nadzorcę – NOWOŚĆ!
- Kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania.
Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima plus
- Profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie.
- Nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową.
- Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
- równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
- połączenia wg specjalizacji,
- automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD,
- przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty, gdy niedostępny,
- czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób,
- statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie,
- Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania;
- układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat(y) ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji;
- odrzucanie połączeń złośliwych/niechcianych.
Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)
w IP PBX Serverze Proxima plus
- Wbudowane nagrywanie nawet 30 jednoczesnych rozmów wraz z aplikacją Agent 003.
- Możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi.
- Precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani - NOWOŚĆ!
- Opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora) - NOWOŚĆ!
Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003
- Współpraca z oprogramowaniem Platan Call Monitor (NOWOŚĆ!) – wspierającym odbieranie połączeń przez grupy.
- Globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów.
- 128 indywidualnych książek telefonicznych.
- Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych.
- Współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center.
- Współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich.
PZK® Program Zarządzania Kosztami
- Aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
- Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
- Kwotowe limitowanie połączeń.
Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik
- Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
- Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
- System 2000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
- Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
- Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
- System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
- Do 2000 abonentów wirtualnych.
- Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR.
VEK® Voipowy Eliminator Kosztów:
- Dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart.
- Obsługa wielokanałowych łączy VoIP (Platan SIP trunk).
- Obsługa faksów w T.38 (standard zapewniający dobrą jakość transmisji faksów w sieciach IP).
- Łatwa rozbudowa do nawet 2000 telefonów IP.
- Unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.
Call Through w serwerze Proxima plus - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Przykład realnych oszczędności, jakie można osiągnąć dzięki systemom Platan i usłudze Platan SIP trunk - na stronie Oszczędzaj z VoIP.
Miej wszystko pod kontrolą
- Strefa Użytkownika - Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
- historia połączeń,
- stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
- ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty, gdy niedostępny/wylogowany),
- status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, liczba nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
- informacje o limitach kwotowych na połączenia wychodzące,
- podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych i IP,
- podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu.
Okno Strefy Użytkownika w IP PBX Serverze Proxima plus
Bezpieczeństwo i zdalna opieka instalatora
- Proxima Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
- Zdalny dostęp do serwerów Proxima poprzez platformę mojacentrala.pl.
- Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java.
- Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
- Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
- Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
- Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy V.32 oraz program offline ProximaPC.
- Uniwersalna, kompaktowa obudowa - zabudowa w szafie RACK 19" (wysokość 1U) lub możliwość powieszenia tej samej obudowy na ścianie.
Proxima Web i moduł Grosik
Integracja z sieciami IP
- Zintegrowany VoIP:
- możliwość zastosowania do 4 kart VoIP64
- obsługa do 256 kanałów VoIP i do 2000 telefonów IP,
- protokół VoIP: SIP 2.0,
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
- kodeki wideo: H.263+, H.264,
- praktycznie nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń (bezblokadowe pole komutacyjne IP),
- wyższa jakość połączeń faksowych dzięki obsłudze faksów w rekomendowanym dla sieci IP standardzie T.38.
- Sieciowanie przy wykorzystaniu sieci IP i kart VoIP:
- sieciowanie do 16 serwerów Libra, Proxima i Proxima plus (NOWOŚĆ!),
- obsługa do 16 tysięcy użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym (NOWOŚĆ!),
- obsługa do 63 kanałów VoIP (NOWOŚĆ!),
- prostota wybierania numerów w ramach systemu,
- wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.,
- ułatwiona, intuicyjna konfiguracja z podręczną pomocą (NOWOŚĆ!),
Integracja z innymi urządzeniami i aplikacjami
- Współpraca z różnymi typami telefonów, w tym aparatami systemu IP DECT i smartfonami (dzięki funkcji Multi Phone i portowi zewnętrznemu), a także bramofonami.
- Platan Fax Server - zastępujący tradycyjne urządzenia faksujące, pozwalający na wysyłkę i odbiór faksów poprzez strony www oraz e-mail.
- Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi – wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP i bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
- Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
- Współpraca z oprogramowaniem Platan Call Monitor (NOWOŚĆ!) – wspierającym odbieranie połączeń przez grupy. Informacja o połączeniach nieodebranych i już obsłużonych, podgląd kolejek, statystyki pracy grupy osób. Idealne rozwiązanie dla grup rozproszonych, pracujących zdalnie.
- Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI ułatwiającym obsługę ruchu telefonicznego (informacja na ekranie monitora o połączeniach, dostęp do baz kontaktów itp.).
- Wtyczka Platan Click2Call pozwalająca na wybieranie przez centralę numerów ze stron internetowych.
- Współpraca z aplikacjami Agent003 oraz Archiwizator do nagrywania oraz archiwizacji nagranych rozmów.
- Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z innymi systemami CTI, systemami CRM, oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, TaxiPro, Tiskel).
- Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
- Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM).
- Współpraca z różnymi typami telefonów, w tym aparatami systemu IP DECT, smartfonami (dzięki funkcji Multi Phone i portowi zewnętrznemu) oraz bramofonami.
- Możliwość stosowania zewnętrznych rejestratorów rozmów.
- Wysyłanie na telefony sygnałów alarmowych z czujników np. zadymienia.
- Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi, czasowe albo za pomocą telefonu, np. oświetleniem, bramami wjazdowymi.
Zobacz więcej na:
Konfiguracja
IP PBX Server Proxima plus to kompaktowe urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwają podłączenie:
- do 14 linii miejskich analogowych
- do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
- do 2 łączy ISDN PRA (30B+D)
- do 28 linii wewnętrznych analogowych
- do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
- do 4 kart VoIP 64 - obsługa do 256 kanałów VoIP (dla kodeka G.711), do 2000 portów VoIP
- do 14 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
- do 30 kanałów nagrywania.
Testuj online IP PBX Server Proxima na stronie proxima.platan.pl. Na stronie wejściowej do Strefy Użytkownika kliknij w Przejdź do administracji, pobierz aplikację ProximaWeb i wpisz hasło: 44444444. Można zobaczyć interfejs serwera i większość funkcji oraz popróbować różnych ustawień w trzech wersjach językowych.
Aby zobaczyć ustawienia dostępne dla danego użytkownika w Strefie Użytkownika, należy wpisać np. numer użytkownika 200 i hasło, które można podejrzeć w zakładce Abonenci -> Blokady aparatu -> Kod blokady (domyślne: 123456).
Wymiary IP PBX Servera Proxima plus
Wymiary obudowy uniwersalnej do powieszenia na ścianie lub szafy RACK 19":
wysokość | szerokość | głębokość | masa |
44 mm (1U) |
483 mm (19") |
287 mm | ok 5 kg |
Zobacz na filmie
Przedłuż gwarancję |
Wideoinstrukcje |
Więcej filmów na kanale PlatanPL na Youtube - zasubskrybuj, aby nie ominęła Cię żadna nowość!