Platan.pl / Centrale / Funkcjonalności / Poczta głosowa

Poczta głosowa

Poczta głosowa w centralach Platan

Poczta głosowa

Zintegrowana Poczta Głosowa dostępna jest w centralach Prima i Prima nano oraz serwerach Libra, Proxima plus i Proxima dla wszystkich użytkowników jako wyposażenie standardowe. Zapisuje w indywidualnych skrzynkach wiadomości głosowe zostawione przez osoby dzwoniące do centrali, a następnie odtwarza je użytkownikom. 

Bez dodatkowych opłat czy kosztów połączeń. Nie zajmuje miejsca (slotów) w centrali. W centralach Prima i Prima nano wymaga karty SD, na której są zapisywane wiadomości.

Jak działa poczta głosowa w centralach Platan

1

Ustawienie

Poczta domyślnie jest aktywna. Można nagrać własny komunikat lub wykorzystać systemowy i wybrać sposób powiadamiania o nowych wiadomościach.

2

Nagranie

Skrzynka pocztowa zgłasza się po określonym czasie nieodbierania połączenia. Dzwoniący zostawia po sygnale wiadomość i się rozłącza. Albo tylko słucha komunikatu.

3

Powiadomienie

Centrala dzwoni do użytkownika po skończonej innej rozmowie albo cyklicznie. Wystarczy podnieść słuchawkę. Lub samodzielnie wybrać numer poczty.

4

Zarządzanie

Po odsłuchaniu wiadomość jest kasowana, chyba że użytkownik chce ją zachować. Może też jednym przyciskiem oddzwonić na numer osoby zostawiającej wiadomość.

Najważniejsze cechy poczty głosowej

  • nagrywanie wiadomości pozostawianych przez użytkowników centrali i osób dzwoniących z zewnątrz,
  • funkcja automatu informacyjnego (np. informującego o nieobecności, podającego inny numer kontaktowy, bez możliwości zostawienia wiadomości),
  • możliwość jednoczesnego korzystania z poczty głosowej nawet przez 25 osób, 
  • do 30 godzin na wszystkie wiadomości w poczcie,
  • indywidualne ustawienia skrzynki dla każdego użytkownika, warunki zgłaszania się poczty, przekierowania np. w razie nieobecności,
  • wbudowane komunikaty systemowe (m.in. informacja o numerze osoby dzwoniącej, czasie zostawienia wiadomości itp.),
  • dwa profile obsługi skrzynki (dla mniej lub bardziej zaawansowanych użytkowników),
  • możliwość nagrania osobistego komunikatu powitalnego,
  • powiadomienia o nowych wiadomościach pozostawionych w skrzynce poczty głosowej – sygnalizacja na telefonach IP Platan, dzwonienie centrali po zakończeniu innej rozmowy lub powtarzalne dzwonienie we wskazanym czasie,
  • autoryzacja dostępu do skrzynki przez hasło, dostęp lokalny i zdalny,
  • Poczta Plus w serwerach Libra, Proxima plus / Proxima, czyli do 8 skrzynek grupowych poczty (licencjonowanych), nadzorowanych przez uprawnione osoby,
  • dostęp Nadzorcy w programie Platan CTI do wiadomości pozostawionych w skrzynce grupowej Poczty Plus,
  • dostęp użytkowników do własnych skrzynek z poziomu programu Platan CTI – szybsze przeglądanie, odsłuchiwanie, zachowywanie i kasowanie wiadomości;
  • informacje o statusie poczty głosowej (aktywna/nieaktywna, liczba wiadomości – max, nowych, wszystkich) widoczna jest dla każdego użytkownika w Strefie Użytkownika serwerów Proxima i Libra, dostępnej z przeglądarki internetowej

Uwaga. Nie wszystkie opcje poczty głosowej są dostępne w centralach Prima

Nasze funkcjonalności

Zobacz wszystkie funcjonalności
centrale
Sieciowanie

Sieciowanie

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Multi Phone

Multi Phone

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Inteligentna dystrybucja

Inteligentna dystrybucja

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Kolejkowanie połączeń

Kolejkowanie połączeń

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Nagrywanie rozmów

Nagrywanie rozmów

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Wideorozmowy

Wideorozmowy

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Telekonferencje

Telekonferencje

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Dowolność połączeń

Dowolność połączeń

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Licencje tymczasowe

Licencje tymczasowe

Sprawdź funkcjonalność

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, jaką centralę, urządzenia lub oprogramowanie wybrać? Porozmawiajmy – doradzimy, wyjaśnimy Partnerzy Platan i Autoryzowani Instalatorzy to sieć współpracujących z nami firm. Odwiedzą miejsce planowanej inwestycji, dopasują najlepsze rozwiązanie, zaoferują je w cenach producenta, zainstalują, zaprogramują, przeszkolą użytkowników i będą opiekować się systemem telekomunikacyjnym na miejscu.

Punkty sprzedaży

Punkty sprzedaży

Znajdź instalatora w pobliżu swojej lokalizacji.

Gdzie kupić?