Libra

PBX Server Libra – do największych wyzwań

PBX Server Libra firmy Platan łączy telefonię internetową VoIP (w tym wielokanałowy Platan SIP trunk) z liniami tradycyjnymi – cyfrowymi i analogowymi. Jest przeznaczony dla firm i organizacji liczących od kilkudziesięciu do tysiąca pracowników. Sieciowanie z nawet kilkunastoma innymi serwerami Platan pozwala na tworzenie rozproszonych systemów o dowolnej architekturze.

Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem rozmów i zaawansowanymi scenariuszami menu głosowego ułatwiają profesjonalną obsługę nawet intensywnego ruchu telefonicznego. Uniwersalność, skalowalność i otwartość na współpracę z innymi urządzeniami i aplikacjami czynią Librę centrum zaawansowanego systemu teleinformatycznego. 

Libra zapewnia bezpieczeństwo pracy dzięki dostępowi do alternatywnych operatorów, redundancji czy zasilaniu rezerwowemu. Charakteryzuje ją pełna dowolność połączeń – w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a także w dowolnej obudowie: RACK lub STD do powieszenia na ścianie. Jest przyjazna zarówno dla użytkownika, jak i dla instalatora. 

 

Zobacz, dla kogo jest Libra
PBX Server Libra obudowa RACK – 3 jednostki

PBX Server Libra – galeria produktu

Dla kogo jest PBX Server Libra

Administracja publiczna - urzędy

Administracja publiczna

Dla urzędów administracji samorządowej, rządowej i państwowej wszystkich szczebli.

Duże przedsiębiorstwa, fabryki, biurowce

Korporacje, biurowce

Dla firm z dużą liczbą pracowników odbierających lub wykonujących połączenia. Korzystających z automatyzacji ruchu.

Jednostki ochrony zdrowia

Przychodnie i szpitale

Niezastąpiony w obsłudze kolejek do rejestracji, z dostępem do gabinetów lekarskich czy nagrywaniem rozmów.

Hotele, sanatoria, akademiki

Hotele, sanatoria

Przydatny tam, gdzie trzeba zapewnić użytkownikom wiele telefonów: w hotelach, sanatoriach, akademikach.

Handel

Handel

Wielkopowierzchniowe centra handlowe, markety z telefonicznym wsparciem klientów.

Służby mundurowe

Służby mundurowe

Komendy i jednostki straży pożarnej, centra dyspozytorskie, areszty, zakłady penitencjarne.

Nauka, kultura i sport

Nauka, kultura i sport

Uczelnie wyższe, muzea, ośrodki sportu, multipleksy – łączność wewnętrzna i informacja.

Finanse i ubezpieczenia

Finanse i ubezpieczenia

Siedziby banków, instytucji ubezpieczeniowych i finansowych – nadzorowana komunikacja.

Co zyskujesz dzięki Librze

Centrale telefoniczne stosowane są tam, gdzie wielu pracowników organizacji ma komunikować się telefonicznie ze światem i sobą nawzajem. Szczególnie gdy klienci, pacjenci czy petenci dzwonią w celu załatwienia jakiejś sprawy, a mniej istotne jest, kto tą sprawą się zajmie. 

Zaawansowany system PBX Libra ułatwi obsługę wielu połączeń naraz i uporządkuje każdy chaos komunikacyjny. Sprawi, że żaden klient nie usłyszy sygnału zajętości. Dodzwoni się szybko, gdzie chce lub do kogo mu pozwolisz.

Zobacz, co zyskujesz dzięki Librze oraz jakie ułatwienia ten system oferuje, by sprawnie organizować łączność w firmie.

 

Zapytaj o produkt
Szyty na miarę

Szyty na miarę

System dopasowany do potrzeb i specyfiki działania firmy, interfejs dostępny w czterech językach. Indywidualna konfiguracja, dobrane wyposażenie, możliwość dalszej rozbudowy.

Bogaty standard

Bogaty standard

Zaawansowana funkcjonalność w wyposażeniu standardowym. Licencje na funkcje dodatkowe. Dla niezdecydowanych licencje tymczasowe, na testy bez zobowiązań – miesiąc gratis.

Lokalne wsparcie

Lokalne wsparcie

Wsparcie partnerów i autoryzowanych instalatorów w doborze sprzętu, instalacji, zaprogramowaniu, aktualizacjach czy późniejszych zmianach ustawień.

Solidność na lata

Solidność na lata

System znany z wieloletniej bezawaryjnej i stabilnej pracy. Dwa lata gwarancji z możliwością przedłużenia. Dostępny od ręki w cenach producenta.

Obsługa ruchu

Obsługa ruchu

Profesjonalna obsługa intensywnego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Łatwiejsza komunikacja marketingowa – np. jeden numer kontaktowy.

Oszczędności

Oszczędności

Darmowa i ułatwiona łączność wewnątrz firmy, również wielooddziałowej. Automatyzacja ruchu, rozliczanie czasu i kosztów prowadzonych rozmów. Limitowanie droższych połączeń.

Integracja

Integracja

Otwartość na współpracę, również z urządzeniami i aplikacjami innych producentów. Dowolność stosowanych telefonów i wyboru operatorów.

Prywatność

Prywatność

Zachowanie prywatności i poufności rozmów. Dostępność pod firmowym numerem centrali. Prezentacja dzwonienia takim numerem – nawet z prywatnej komórki.

Kontrola i bezpieczeństwo

Kontrola i bezpieczeństwo

Bezpieczny system hybrydowy, nad którym masz nadzór, instalowany w twojej firmie. Z zabezpieczeniem w postaci systemu zapasowego (redundancja) i zasilania rezerwowego.

Centrala w abonamencie

Centrala w abonamencie

Możliwość zakupu Libry z wyposażeniem dodatkowym wraz usługą łącza VoIP Platan SIP trunk w abonamencie – rozłożenie kosztu inwestycji.

Najważniejsze cechy

Infolinie – wielopoziomowe zapowiedzi
Inteligentna Dystrybucja Ruchu z wielopoziomowymi infoliniami, interaktywną obsługą głosową i własnymi komunikatami
Kolejkowanie rozmów
kolejkowanie połączeń z informacją o miejscu w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, kolejki przelewowe
Skalowalność systemu
skalowalność systemu – od 1 do 6 jednostek, łatwa rozbudowa, sieciowanie serwerów Proxima, Proxima plus i Libra
Grupy pracowników odbierających połączenia
odrębne uprawnienia dla grup użytkowników, grupy wspólnego wywołania, grupy pick-up do przechwytywania połączeń
Zadzwoń
pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług, obsługa wszystkich typów linii i telefonów, w tym komórkowych, obsługa SMS
Kolejność dzwonienia, przekierowania i przełączanie
Multi Phone – do czterech telefonów, w tym smartfonów, pod jednym numerem, z dowolną kolejnością dzwonienia
Książka telefoniczna
wyświetlanie informacji o osobach dzwoniących, podgląd zajętości, globalne i indywidualne książki telefoniczne, Platan Contacts
Wbudowane nagrywanie rozmów
monitorowanie rozmów dzięki wbudowanemu wielokanałowemu nagrywaniu rozmów i funkcji podsłuchu
Rozliczanie czasu i kosztów rozmów
nadzorowanie i rozliczanie czasu oraz kosztów prowadzonych rozmów (taryfikacja), limitowanie połączeń
Zintegrowana poczta głosowa
zintegrowana poczta głosowa dla wszystkich użytkowników plus skrzynki grupowe, automat zgłoszeniowy
Telekonferencja
organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych jedno- i wielorazowych, konferencje typu okólnik
Wideorozmowy - wideotelefony, wideobramofony
współpraca z bramofonami, wideobramofonami IP, wideotelefonami IP i aplikacją sofpthone
Hotele, sanatoria, akademiki
wbudowane oprogramowanie Platan Hotel, współpraca z zewnętrznymi programami hotelowymi
Modułowość i elastyczność
współpraca z oprogramowaniem m.in. dla call center, CRM, SWD, firm taksówkarskich, programem pocztowym
Radiowęzeł
sterowanie urządzeniami zewnętrznymi, nadawanie komunikatów przez radiowęzeł, podłączanie źródła dźwięku
Monitor – podgląd na ekranie komputera
zarządzanie przez przeglądarkę internetową bez instalacji oprogramowania, strefa użytkownika, zdalny dostęp dla instalatorów

Libra STD – estetyczna wersja naścienna

PBX Server Libra STD – to wariant PBX Servera Libra w obudowie do powieszenia na ścianie:

  • nie wymaga zakupu szafy teleinformatycznej i własnej serwerowni, można ją powiesić w biurze, co przekłada się na niższe koszty instalacji systemu i mniej zajętego miejsca
  • metalowa obudowa chroni przed zakłóceniami elektromagnetycznymi
  • estetyczna instalacja dzięki ukryciu zasilania rezerwowego wewnątrz obudowy, cicha praca
  • pełna funkcjonalność wersji RACK PBX Servera Libra
  • uniwersalność stosowanych kart i sterowników pozwala na łatwą rozbudowę
  • możliwość łączenia nawet sześciu jednostek w jedną centralę
  • sieciowanie z serwerami Libra RACK i Proxima umożliwia stworzenie spójnego systemu liczącego nawet 16 tysięcy użytkowników.

 

Zapytaj o produkt
Jednostka PBX Servera Libra – obudowa naścienna STD

Specyfikacja PBX Servera Libra

Specyfikacja PBX Server Libra
Liczba jednostek do 6, do 6 sterowników
Porty abonenckie do 1000 portów VoIP, do 720 wewnętrznych analogowych, do 128 cyfrowych systemowych, do 128 uniwersalnych łączy ISDN (2B+D)
Wyposażenia miejskie do 64 kont miejskich VoIP (SIP trunk), do 8 cyfrowych ISDN PRA (30B+D) USER / NET, do 64 analogowych, do 128 uniwersalnych łączy ISDN (2B+D), do 16 kart SIM (GSM)
VoIP do 10 kanałów na karcie procesora, do 6 kart VoIP, do 64 kanałów na jednej karcie
Liczba jednoczesnych połączeń bezblokadowe
Sieciowanie do 16 serwerów, do 16 tys. użytkowników
Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR) do 600 poziomów zapowiedzi i 64 scenariuszy ruchu, do 99 zapowiedzi o łącznym czasie 30h
Nagrywanie rozmów do 30 kanałów nagrywania
Kolejkowanie do 40 osób oczekujących w kolejkach
Poczta głosowa 25 kanałów, do 30 h
Sterowanie urządzeniami zewn. i audio do 8 czujników, sterowanie do 8 urządzeń zewn., 1 wejście audio, 2 wyjścia audio (radiowęzeł)
Zasilanie sieciowe ⁓230V ± 10%, 50 Hz, max. 100 VA / jednostkę
Zasilanie rezerwowe 2 akumulatory 12 V, 7 Ah / jednostkę
Redundancja tak, do 5 jednostek serwera
Warianty dwie wersje obudowy: RACK do szafy 19" oraz STD do powieszenia na ścianie; dostępny wariant jednojednostkowy bez rozbudowy

Wymiary PBX Servera Libra

Nazwa wysokość szerokość głębokość waga uwagi
jednostka serwera Libra – obudowa RACK 19" 176 mm (4U) 483 mm (19") 330 mm 12 kg + na każdą jednostkę do 3 paneli przyłączy krosowych
jednostka serwera Libra – obudowa STD (naścienna) 626 mm 406 mm 167 mm do 18,6 kg zawiera zasilanie rezerwowe
jednostka redundancji zasilania i sterowania 44 mm (1U) 483 mm (19") 290 mm do 4 kg obsługa do 5 jednostek PBX Servera Libra
panel przyłączy krosowych – RACK 19" 44 mm (1U) 483 mm (19") 50 mm do 650 g
panel zasilania rezerwowego – RACK 19" 80 mm (2U) 483 mm (19") 245 mm do 16 kg obsługa 1 lub 2 jednostek w obudowie RACK

Testuj za darmo

Sprawdź, jak działają licencjonowane funkcjonalności serwerów Proxima i Libra. Bez opłat i zobowiązań, licencje tymczasowe na 30 dni obejmują m.in.:

Licencje tymczasowe  można otrzymać zarówno dla nowo kupowanych systemów, jak i dla już posiadanych.

Zobacz film „Nie kupuj kota w worku”

 

Czytaj więcej
Licencje tymczasowe – testuj za darmo przez 30 dni

Zobacz serwer Libra online

Zobacz Strefę Użytkownika oraz interfejs LibraWeb i większość ustawień dostępnych dla administratora.

  • Przejdź na stronę libra.platan.pl 
  • Aby zobaczyć Strefę Użytkownika, wpisz testowy numer użytkownika 200 i hasło domyślne: 123456. Zobacz, jakie ma ustawione przeniesienia, do jakich grup należy, jak wygląda podgląd poczty głosowej czy podręczna pomoc
  • Strefa Użytkownika jest nieodpłatnie dostępna dla każdego użytkownika serwera Libra.
  • Hasła użytkowników można ustalić/podejrzeć w interfejsie LibraWeb, w zakładce Abonenci -> Blokady aparatu -> Kod blokady.
  • Aby przejść do interfejsu administratora LibraWeb, na stronie wejściowej do Strefy Użytkownika kliknij w link Przejdź do administracji.
  • Pobierz wskazany plik, uruchom go i wpisz domyślne hasło: 44444444. 
  • Testuj dowolnie różne ustawienia w czterech wersjach językowych.
  • W razie problemów z połączeniem spróbuj w innej przeglądarce.

Pliki do pobrania

Chcesz poznać więcej szczegółów? Skorzystaj z wyszukiwarki plików, aby pobrać kartę katalogową produktu, instrukcje obsługi czy deklarację zgodności.
Zobacz pliki
centrale
Proxima

Proxima

Sprawdź produkt
centrale
Prima

Prima

Sprawdź produkt
centrale
Telefony IP Platan

Telefony IP Platan

Sprawdź produkt
centrale
Serwer Aplikacji Platan

Serwer Aplikacji Platan

Sprawdź produkt
centrale
Bramy VoIP

Bramy VoIP

Sprawdź produkt
centrale
Bramofony

Bramofony

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T218CGW

Telefon Platan IP-T218CGW

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T216CGW

Telefon Platan IP-T216CGW

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T216CG

Telefon Platan IP-T216CG

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T202W

Telefon Platan IP-T202W

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T202G

Telefon Platan IP-T202G

Sprawdź produkt
centrale
Konsola Platan EXT-244CG

Konsola Platan EXT-244CG

Sprawdź produkt

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, jaką centralę, urządzenia lub oprogramowanie wybrać? Porozmawiajmy – doradzimy, wyjaśnimy Partnerzy Platan i Autoryzowani Instalatorzy to sieć współpracujących z nami firm. Odwiedzą miejsce planowanej inwestycji, dopasują najlepsze rozwiązanie, zaoferują je w cenach producenta, zainstalują, zaprogramują, przeszkolą użytkowników i będą opiekować się systemem telekomunikacyjnym na miejscu.

Punkty sprzedaży

Punkty sprzedaży

Znajdź instalatora w pobliżu swojej lokalizacji.

Gdzie kupić?