Zgłoszenie Naprawy RMA
2008-01-17
Wzorem najlepszych firm zajmujących się serwisem urządzeń elektronicznych, wprowadzamy system internetowego Zgłoszenia Naprawy RMA, który usprawnia obsługę serwisową przesyłek oraz umożliwia zgłaszającemu podgląd statusu zgłoszenia.
Wszystkie osoby przesyłające do serwisu producenta centralę lub uszkodzone podzespoły proszone są najpierw o zarejestrowanie przesyłki na naszych stronach Zgłoszenia Naprawy RMA wraz z opisem uszkodzenia i zakresem ewentualnych usług dodatkowych. Otrzymają automatycznie nadany numer RMA, który należy umieścić na przesyłce. Dzięki temu, zaraz po dotarciu przesyłki o danym numerze do serwisu producenta, informacja o tym będzie od razu widoczna w systemie. Również po zakończeniu naprawy, informacja o wysyłce zwrotnej naprawionego sprzętu wraz z numerem listu przewozowego trafi od razu do zgłaszającego.
System Zgłoszenia Naprawy RMA (Return Merchandise/Material Authorization) jest powszechnie stosowany przez najlepsze firmy zajmujące się serwisem urządzeń elektronicznych. Ułatwia jednoznaczną identyfikację przesyłanego sprzętu oraz daje nadawcy informację zwrotną o dotarciu przesyłki, jej naprawieniu i odesłaniu, bez konieczności dodatkowego kontaktowania się z serwisem.
Wejście do zgłoszenia RMA znajduje się w lewej kolumnie na każdej ze stron.
Uwaga: systemem nie są objęte produkty Zintegrowanych Systemów Powiadamiania digitex.
Zasadę działania Zgłoszenia Naprawy RMA przedstawia rysunek:
nowsza
« Nowa struktura dystrybucji i regiony
starsza
Nowy cennik central »