Platan.pl / Aktualności / Automatyczne raporty w Platan Call Monitor

Automatyczne raporty w Platan Call Monitor

Data publikacji: 24.11.2022 | Ostatnia aktualizacja: 23.01.2024
pl_raporty_mail

Automatyczne raporty w Platan Call Monitor

Ułatwiamy pracę managerom - w aplikacji Platan Call Monitor pojawiły się automatyczne raporty z połączeń odbieranych przez grupy pracowników (Grupy Wspólnego Wywołania - GWW).

Platan Call Monitor wspiera obsługę ruchu telefonicznego przez grupy użytkowników. Pozwala monitorować połączenia odebrane, nieodebrane i przekazane przez członków grupy. Widać, kto dane połączenie obsłużył albo kto oddzwonił na połączenie nieodebrane. Również zarządzanie SMS-ami wysyłanymi do klientów jest nadzorowane z jej poziomu. Inni członkowie grupy widzą, kto i jakiej treści wiadomość już wysłał. 

Dzięki książkom Platan Contacts lub zewnętrznym książkom LDAP do numerów dzwoniących na grupy użytkowników przypisywane są opisy - imiona i nazwiska lub nazwy firm. 

Manager ma wgląd w aktywność pracowników odbierających telefony, dostęp do szczegółowych statystyk natężenia ruchu i efektywności agentów oraz aktualny stan kolejki. Dla ułatwienia pracy dodaliśmy managerom możliwość otrzymywania na e-mail automatycznych raportów.

pl_raporty_mail

Dostępne są następujace typy raportów:

  • statystyki połączeń agentów
  • statystyki połączeń grupy
  • statystyki połączeń z wszystkich grup
  • kolejki i połączenia utracone (dzwoniący, którzy zrezygnowali z oczekiwania na połączenia)
  • czas oczekiwania w kolejce
  • zalogowani agenci
  • aktywność agentów.

Ustawimy okres zbierania danych (dzień, tydzień, miesiąc), język oraz o której godzinie raport ma być wysłany na adres e-mail managera.

Kolejnym elementem ułatwiającym przepływ informacji jest dodanie w Platan Call Monitor statusów dla połączeń przekazanych do innej grupy (GWW). Widać, kto z danej grupy odebrał połączenie i na jaką inną grupę je przekazał. 

pl_przekazano_grupa

Pojawiła się także kolumna Info - dla połączeń bieżących (z danego dnia) agenci widzą w jednym miejscu, ile razy ktoś dzwonił z danego numeru i co się z tym połączeniem działo. Wiadomo, ile razy i kto takie połączenie odebrał albo kto oddzwonił na nieodebrane. Kliknięcie w numer dzwoniącego (z wtyczką Platan Click2Call) pozwala na błyskawiczne oddzwonienie lub ponowny kontakt.

pl_info_status

Przycisk z kopertą obok to przejście do wysyłki na dany numer wiadomości tekstowej SMS

pl_nowa_wiadomosc

Wszystko to kolejne ułatwienia do szybkiego i sprawnego obsługiwania klientów przez grupy pracowników.

[Platan Call Monitor, ver. 2.0]

Platan

Najnowsze aktualności

Zobacz wszystkie
Uniwersalny słupek SOS

23.04.2024

Uniwersalny słupek SOS

Moduł interkomowy INT-PNL, potocznie znany jako słupek SOS, to urządzenie wykonawcze Systemu Przywoławczo-Alarmowego, stworzone zgodnie z wytycznymi IPI-4.

Przeczytaj
Platan SPE jednoparowy Ethernet z PoE

02.04.2024

Platan SPE jednoparowy Ethernet z PoE

Wprowadzamy do oferty uniwersalny moduł Platan SPE – jednoparowy Ethernet z PoE. Do podłączania telefonów IP Platan i innych urządzeń IP w standardzie 10Base-T1L.

Przeczytaj
PLA-TMS czujnik ruchu pociągów

27.03.2024

PLA-TMS czujnik ruchu pociągów

Czujnik ruchu pociągów PLA-TMS bezbłędnie identyfikuje pociągi poruszające się po torze przy krawędzi peronu. Uzupełnia ofertę rozwiązań zgodnych z IPI-6.

Przeczytaj
Premiera serwisu www.platan.pl

17.01.2024

Premiera serwisu www.platan.pl

Oddajemy do użytku nowy serwis internetowy www.platan.pl.

Przeczytaj
Fundusze UE dla projektu RSA

10.01.2024

Fundusze UE dla projektu RSA

Dnia 29 grudnia 2023 r. podpisaliśmy umowę na dofinansowanie projektu RSA – Rozproszonego Systemu Audio.

Przeczytaj
Prima mini też ma VoIP

31.10.2023

Prima mini też ma VoIP

Centrala Prima mini od 1 listopada 2023 r. też obsługuje VoIP, czyli porty i kanały VoIP oraz konta SIP, w tym Platan SIP trunk.

Przeczytaj
Platanowe czwartki - nowy sezon

06.04.2023

Platanowe czwartki - nowy sezon

Zapraszamy na kolejną serię Platanowych czwartków. To krótkie bezpłatne webinaria skierowane do naszych instalatorów. Omawiamy na nich zagadnienia z konfiguracji central i innych produktów, pokazujemy nowe opcje i możliwości, odpowiadamy na pytania.

Przeczytaj
Telefony IP Platan też po ukraińsku

04.04.2023

Telefony IP Platan też po ukraińsku

Rozszerzamy pulę produktów dostępnych w języku ukraińskim. Po serwerach PBX Proxima i Libra teraz przygotowaliśmy tę wersję językową dla wszystkich telefonów IP Platan.

Przeczytaj
Wracają szkolenia stacjonarne!

13.09.2022

Wracają szkolenia stacjonarne!

W odpowiedzi na ponawiające się zapytania o spotkania na żywo informujemy, że wracamy do szkoleń stacjonarnych, organizowanych w naszej siedzibie w Sopocie.

Przeczytaj

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, co wybrać? Zadzwoń, napisz – pokierujemy odpowiednio.

Zapytaj o produkt