PLATAN
Producent Systemów
Telekomunikacyjnych
Aktualności

Automatyczne raporty w Platan Call Monitor

2022-11-24

Ułatwiamy pracę managerom - w aplikacji Platan Call Monitor pojawiły się automatyczne raporty z połączeń odbieranych przez grupy pracowników (Grupy Wspólnego Wywołania - GWW).

Platan Call Monitor wspiera obsługę ruchu telefonicznego przez grupy użytkowników. Pozwala monitorować połączenia odebrane, nieodebrane i przekazane przez członków grupy. Widać, kto dane połączenie obsłużył albo kto oddzwonił na połączenie nieodebrane. Również zarządzanie SMS-ami wysyłanymi do klientów jest nadzorowane z jej poziomu. Inni członkowie grupy widzą, kto i jakiej treści wiadomość już wysłał.

Dzięki książkom Platan Contacts lub zewnętrznym książkom LDAP do numerów dzwoniących na grupy użytkowników przypisywane są opisy - imiona i nazwiska lub nazwy firm.

Manager ma wgląd w aktywność pracowników odbierających telefony, dostęp do szczegółowych statystyk natężenia ruchu i efektywności agentów oraz aktualny stan kolejki. Dla ułatwienia pracy dodaliśmy managerom możliwość otrzymywania na e-mail automatycznych raportów.

Raporty automatyczne w Platan Call Monitor

Ustawienie raportów automatycznych
w Platan Call Monitorze

Dostępne są następujace typy raportów:

  • statystyki połączeń agentów
  • statystyki połączeń grupy
  • statystyki połączeń z wszystkich grup
  • kolejki i połączenia utracone (dzwoniący, którzy zrezygnowali z oczekiwania na połączenia)
  • czas oczekiwania w kolejce
  • zalogowani agenci
  • aktywność agentów.

Ustawimy okres zbierania danych (dzień, tydzień, miesiąc), język oraz o której godzinie raport ma być wysłany na adres e-mail managera.

Kolejnym elementem ułatwiającym przepływ informacji jest dodanie w Platan Call Monitor statusów dla połączeń przekazanych do innej grupy (GWW). Widać, kto z danej grupy odebrał połączenie i na jaką inną grupę je przekazał.

Status przekazywania połączeń do grupy

Informacja o połączeniach
przekazanych do innej grupy

Pojawiła się także kolumna Info - dla połączeń bieżących (z danego dnia) agenci widzą w jednym miejscu, ile razy ktoś dzwonił z danego numeru i co się z tym połączeniem działo. Wiadomo, ile razy i kto takie połączenie odebrał albo kto oddzwonił na nieodebrane. Kliknięcie w numer dzwoniącego (z wtyczką Platan Click2Call) pozwala na błyskawiczne oddzwonienie lub ponowny kontakt.

Status, info i przycisk SMS

Status, info i przycisk SMS

Przycisk z kopertą obok to przejście do wysyłki na dany numer wiadomości tekstowej SMS.

Nowa wiadomość SMS w Platan Call Monitor

Nowa wiadomość SMS
w Platan Call Monitor

Wszystko to kolejne ułatwienia do szybkiego i sprawnego obsługiwania klientów przez grupy pracowników.

[Platan Call Monitor, ver. 2.0]

Platan Sp. z o.o. sp. k.
ul. Platanowa 2
81-855 Sopot
© 2010-2022

Wersja na komputery